Jakovlev Jak-28P, Bobcat 1/48
-
Re: Jakovlev Jak-28P, Bobcat 1/48
Kool kärra!
Som en hottad 262a.
Uffe
Som en hottad 262a.
Uffe
-
- Kontakt:
Uselt med uppdateringar på sistone... Men den här blev klar lagom till C4.

En trevlig byggupplevelse för det mesta. Men på vägen fanns en hel del blindskär, det här är verkligen en modell som blandar och ger. De röda robotarna är en slags övningsrobotar. Hursomhelst kändes det lockande med det röda, som ytterligare förstärkte den sköna Blixt Gordon-känslan.

Lite detaljer...

Ett silver blev det, inte illa med tanke på att jag själv tyckte att det fanns en hel del smågrodor här och var. Men på det stora hela en kul byggupplevelse av ett av flyghistoriens coolaste flygetyg.

En trevlig byggupplevelse för det mesta. Men på vägen fanns en hel del blindskär, det här är verkligen en modell som blandar och ger. De röda robotarna är en slags övningsrobotar. Hursomhelst kändes det lockande med det röda, som ytterligare förstärkte den sköna Blixt Gordon-känslan.

Lite detaljer...

Ett silver blev det, inte illa med tanke på att jag själv tyckte att det fanns en hel del smågrodor här och var. Men på det stora hela en kul byggupplevelse av ett av flyghistoriens coolaste flygetyg.

Övergrym finish! Den är hur cool som helst. I 48 måste den vara ganska stor va?
Det är ett riktigt krispigt bygge Björn. De röda robotarna bröt av riktigt snyggt. Ohh jag är sugen på att bygga ryskt nu!
Det är ett riktigt krispigt bygge Björn. De röda robotarna bröt av riktigt snyggt. Ohh jag är sugen på att bygga ryskt nu!

Som en Me 262 på steroider. Grattis till silvret. Får se om min någonsin blir byggd.
Stellan Schroeder Englund
Herregud! Vilket åk! Svarar JAKande på frågan om den är cool. Känner nästan att jag måste beJAKa lite ryska böjelser snart. JAK(G) är tungt impad!
Och nej, jag sitter inte och småsuper på söndagkvällen, jag är såhär fånig på riktigt
!
Hälsningar
Magnus
Och nej, jag sitter inte och småsuper på söndagkvällen, jag är såhär fånig på riktigt

Hälsningar
Magnus
-
JAK (påverkad av föregående inlägg) såg den på C4 och tycker att den absolut var värd sitt silver. Bra val med de röda övningsraketerna.
Det fanns en annan variant av den med glasnos vet inte om den också kommer som modell.
Anders E
Det fanns en annan variant av den med glasnos vet inte om den också kommer som modell.
Anders E
-
- Namn: Nicklas Karlén
Mycket snyggt bygge av en inte allt för vanlig modell. Bra jobbat och ett snygg hantverk som vanligt.
/Nicklas
/Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Bobcat har utlovat glasnosvarianten så vi får hoppas att den kommer ut.Anders.Edblad skrev:JAK (påverkad av föregående inlägg) såg den på C4 och tycker att den absolut var värd sitt silver. Bra val med de röda övningsraketerna.
Anders E
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Tack alla! Och för er som vill ha inspiration till att bygga ryskt, kommer strax mer...