Eduards lilla MIG-15
-
- Kontakt:
Re: Eduards lilla MIG-15
Argh! Vet inte var Eduard har missat nånstans, man ska enligt instruktionen limma fast luftdelaren med sittbrunnen. När man gör det så kommer delaren i nån konstig vinkel som gör att man inte får ihop kroppen. Jag jämförde mina resinbrunnar med den gjutna dito och de är precis lika. Nu måste jag fixa nån CA debonder som är skonsam mot plasten, resinet borde fixa det mesta.

/Tobbe

/Tobbe
Det där ser otrevligt ut, nu är jag inte orolig att du inte löser det. Det är nån millimeter som felar!:-)
Mehrklich... De Eduard-byggsatser jag satt ihop BRUKAR passa, har ju dock inte testat någon MiG-15 än...
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
-
Det är ett hedervärt arbete du lägger ned på denna lilla modell. Den ser ut att bli riktigt häftig. 

"Ett gäng ord som inte bör skrivas på officiella forum"
Mina Mig-drömmar är slut för tillfället. Insåg att jag lyckats med konststycket att limma båda intagsdelarna upp och ner,därav en konstig vinkel. När jag försökte ta isär bitarna gick det inte så överdrivet bra utan resultatet blev:

Men jag ska se om jag kan få tag på nya intagsdelar från Eduard så är jag på banan igen.
/Tobbe
Mina Mig-drömmar är slut för tillfället. Insåg att jag lyckats med konststycket att limma båda intagsdelarna upp och ner,därav en konstig vinkel. När jag försökte ta isär bitarna gick det inte så överdrivet bra utan resultatet blev:

Men jag ska se om jag kan få tag på nya intagsdelar från Eduard så är jag på banan igen.
/Tobbe
Ajfasen! Det där var ju inget kul. Hoppas det löser sig