Har sänkt bakhjulsupphängningen. Bakhjulen är lite förskjutna jämfört med varandra men det är väl fler franska bilar som det är så på.
På bilden syns en sak som jag tycker heller gjort fel .Hållaren för reservhjulet är gjuten ihop med sidoplåten vilket gör att plåten inte är rak. Bättre man gjutit hållaren som en separat del.
Det gäller att vara mycket noggrann när man limmar ihop karossen så alla delar kommer rätt, låt limmet torka ordentligt innan ni går vidare. Upptäckte ikväll att sidan på bilden inte blivit limmad helt rätt i bakkanten vilket gjorde att den buktade ut rejält längst bak. Gick som tur vad att fixa med superlim och lite lätt våld. Undrar hur det blir att få på taket
Provade också motor/framvagnen mot framdelen av karossen där den skall sitta. De rektangulära hålen fick jag förstora samtidigt som jag fick knippsa bort en del piggar som satt på några framvagnsstag, allt för att få det hela att passa. Man får helt enkelt se till att torrpassa många delar innan man målar dom.
Stefan