Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Snyggt jobbat! Gillar verkligen "chippingen" och den stänkta leran dessa är verkligen top notch och gillar också att du har lagt till lite extra grejer där bak. Skulle jag komma med ett litet förslag så skulle det vara att måla ögon/mun på figurerna, det ansikte man ser lite tomt ut och jag tror det skulle höja helhetsintrycket ytterligare ett snäpp.
Snyggt jobbat! Gillar verkligen "chippingen" och den stänkta leran dessa är verkligen top notch och gillar också att du har lagt till lite extra grejer där bak. Skulle jag komma med ett litet förslag så skulle det vara att måla ögon/mun på figurerna, det ansikte man ser lite tomt ut och jag tror det skulle höja helhetsintrycket ytterligare ett snäpp.
Det finns ett väldigt bra avsnitt i en bok av shepard paine som jag har om hur man målar ögon och munnar på figurer. Är du intresserad kan jag skicka dig instruktionerna så kan du prova den tekniken. Har provat den själv och jag tycker att den fungerat bra.