Byggmöten i Stockholm! UPPDATERAD

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Byggmöten i Stockholm! UPPDATERAD

Inlägg av Stellan »

Modellvänner, sedan beslutet togs om att IPMS Stockholm ska skaffa egen lokal så har arbetet med att genomföra beslutet fortskridit med varierande intensitet. Det kräver en del insatser för att planera och förhandla med fastighetsägare och vänföreningar för att få det hela på plats. Det kommer därför att dröja en tid till innan det går att avsluta det hela.

För att det inte ska drabba kreativiteten är det nu uppbokat tider på Midsommargården där vi kan fortsätta en tid till. Midsommargården överlever nedläggningen men kommer att fortsätta i en något annorlunda form med en gymnasieskola som huvudaktör i lokalerna.

Byggmöten sker på torsdagarna varje jämn vecka med start 5 september. Till en början är det möjligt för oss att vi håller till i stora salen på övre våningen precis som tidigare, dock kan detta komma att ändras senare.

Månadsmöten sker på onsdagen första ojämna veckan i varje månad. Precis som tidigare håller vi till i fiket.

Återkommer med datum inpetade i kalendern.
Senast redigerad av Stellan den 27 aug 2013, 20:28, redigerad totalt 1 gånger.
Stellan Schroeder Englund
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Byggmöten i Stockholm!

Inlägg av Joakim Hultman »

Mycket bra!

Jag antar att du har kontakt med Midsommargården då? De svarade aldrig på mitt mail nämligen.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Byggmöten i Stockholm!

Inlägg av Stellan »

Klappat och klart på alla fronte. Nu är det bara att ta med nya projekt eller fortsätta med den där bandmojängen du höll på med i våras :)
Stellan Schroeder Englund
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Byggmöten i Stockholm!

Inlägg av Joakim Hultman »

Utmärkt. :D
Tankman
Inlägg: 218
Blev medlem: 29 dec 2011, 11:37
Namn: Mats Stråhle
Ort: Stockholm/ Handen

Kalender för Bygg- o Månadsmöten i Stockholm! UPPDATERAD!!!

Inlägg av Tankman »

Nu ligger alla höstens IPMS Stockholms möten i kalendern.

Är det någon som kollar där eller gör jag jobbet förgäves?

mvh
Mats Stråhle
Mats Stråhle
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Byggmöten i Stockholm! UPPDATERAD

Inlägg av Janne Nilsson »

Jag kollar då och då när jag är osäker, vilket är för det mesta.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Håkan
Inlägg: 45
Blev medlem: 26 jan 2012, 18:53

Re: Byggmöten i Stockholm! UPPDATERAD

Inlägg av Håkan »

Nej Mats du uppdaterar inte i onödan, på kalendariesidan hänger vi jämt och ständigt för att hålla oss uppdaterade kring vad som händer och sker i modellvärlden ;)

http://www.ipmsstockholm.se/home/motesi ... stockholm/
Skriv svar