Jag blev lite sugen på den här och enligt Scalemates så ska grundbyggsatsen vara ifrån 2016 och den här ifrån 2019. Den skulle i såna fall kunna fylla en hylla i vitrinskåpet, som jag ändå tänker fylla med något annat, och ser dessutom lite häftigare ut än bara en ensamt modellflygplan.
https://www.super-hobby.se/products/Ger ... lery_start
Jag såg att rebellen har haft den. Är det någon som har erfarenhet av märket Modelcollect samt av andra byggsatser som de har tillverkat?
Vänligen, Morgan
Modelcollect V-1 med avfyrningsramp 1:72
Re: Modelcollect V-1 med avfyrningsramp 1:72
Då testar jag helt enkelt och beställer en från rebellen.
Vänligen, Morgan
Vänligen, Morgan
Hej Morgan!
Har inte hunnit vara så aktiv här på ett tag, såg denna lite sent.
Jag har en modell från Modelcollect hemma: den är jättefin! (Inte samma som du vill ha utan någon obskyr paper-panzer men det finns ingen anledning att V-1:an ska vara sämre!).
Hälsningar
Magnus
Har inte hunnit vara så aktiv här på ett tag, såg denna lite sent.
Jag har en modell från Modelcollect hemma: den är jättefin! (Inte samma som du vill ha utan någon obskyr paper-panzer men det finns ingen anledning att V-1:an ska vara sämre!).
Hälsningar
Magnus
Tack Magnus,
jag har beställt den nu, och även om det dröjer innan den kan levereras så har jag något kul att se fram emot i höst.
Det är ju inte direkt så att en V-1 måste se sliten ut för den var ju enbart tänkt som ett engångsvapen. Bygg ihop den, måla den, skjut iväg den mot London och ladda sedan nästa på avfyrningsrampen. Dessutom så har jag säkert en viss konstnärlig frihet när det gäller kamouflaget av själva avfyrningsrampen.
Det bästa av allt: Det behövs ingen huvmaskering och ingen förarkabin som måste detaljeras!
Vänligen, Morgan
jag har beställt den nu, och även om det dröjer innan den kan levereras så har jag något kul att se fram emot i höst.
Det är ju inte direkt så att en V-1 måste se sliten ut för den var ju enbart tänkt som ett engångsvapen. Bygg ihop den, måla den, skjut iväg den mot London och ladda sedan nästa på avfyrningsrampen. Dessutom så har jag säkert en viss konstnärlig frihet när det gäller kamouflaget av själva avfyrningsrampen.
Det bästa av allt: Det behövs ingen huvmaskering och ingen förarkabin som måste detaljeras!
Vänligen, Morgan