Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tjo hej!
Liiite frånvarande har jag varit, typ ett år!. En stor orsak var hälsan och jag har försökt hitta ett bra sätt att bygga modeller på. Vilket går sådär.
Men jag har fått ordning på ett bygge nyligen. En L-29
Det var mest att se om jag kunde kontrollera målning fortfarande efter ett år utan modeller. Nja, så där tycker jag
Sämst på fota också, modellen ser helt bäng ut.
Hur som helst så ser ni resultatet här:
Henrik, trevligt att du är tillbaka på forumet.
Den där blev väl bra, inte helt lätt att få till den där camo målningen.
Jag har länge ansett mig vara den sämsta fotografen. Fick många bra tips här på forumet och kollade på nätet för att åtgärda det.
När jag fixade rätt belysning och ställde in vitbalansen blev resultatet mycket bättre.
Tack kamrater!
Innan det gick åt fanders med hälsan så var jag mitt uppe i ett Lancaster 1/32 bygge som jag fick avbryta.
istället för att gå på den direkt nu så övade jag lite med en denna byggsats.
Jag återupptar nog Lancasterbygget lite längre fram här i vår. Fast det blir nog ett annat bygge emellan