Köpes: k-pist m45 i 1/35
Köpes: k-pist m45 i 1/35
Är det möjligtvis någon som sitter på ett av dragons gamla vietnam vapenset i 1/35 med k-pisten och även är villig att skiljas från den samma till ett rimligt pris?
/Fredrik B
/Fredrik B
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
Re: Köpes: k-pist m45 i 1/35
Verkar ganska svårt, den och Dragons Soumi från ett av deras tyska vapenset är hett eftertraktade.
Ett annat tips är Dragons "Marin Recon" från Vietnam, här finns det också med en m45.
Här är en länk för boxarten, observera att jag inte rekomnderar säljaren... jag har alltså inget emot säljaren, jag använder bara länken som illustration.
http://www.ecomodelismo.com/us-marine-r ... -3313.html
CU@C4
Öken-Erik
www.c4-open.se
Ett annat tips är Dragons "Marin Recon" från Vietnam, här finns det också med en m45.
Här är en länk för boxarten, observera att jag inte rekomnderar säljaren... jag har alltså inget emot säljaren, jag använder bara länken som illustration.

http://www.ecomodelismo.com/us-marine-r ... -3313.html
CU@C4
Öken-Erik
www.c4-open.se
Jeg mener jeg har sættet derhjemme,hvordan ser den "k-pist" ud som du efterlyser?
Lau DK
Lau DK
Ursäkta det sena svaret här i semestertiderna.
Jo, det är den som Öken-erik har länkat bilder till. Om du hittar den och inte har någon användning av den så köper jag den gärna som sagt.
/Fredrik B
Jo, det är den som Öken-erik har länkat bilder till. Om du hittar den och inte har någon användning av den så köper jag den gärna som sagt.
/Fredrik B
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
-
Nu finns ett set på tradera med 45:an, bland plastmodeller
240:- tycker jag är lite väl dyrt för två st. Då får du gå ned i pris om jag ska spendera mina surt förvärvade slantar 
/Fredrik B

/Fredrik B
Ferdrik, det är inte "wearbeagle" som säljer på Tradera, han var bara schysst o visade dej var det gick att få tag på ett dylikt MYCKET sällsynt set.
Jag kan förstå att du tycker det är för dyrt men detta liksom det tyska vapensetet som innehåller en Soumi K-pist är OERHÖRT eftertraktade. Detta gör att dom normallt sett aldrig ens går att köpa eftersom dom som har dessa set helst behåller dom.
Det är möjligt att det går lättare att söka efter setet utomlands (på internationella hemsidor som Missing Lynx tex) där K-pist m45 inte är lika "het".
Öken-Erik
Jag kan förstå att du tycker det är för dyrt men detta liksom det tyska vapensetet som innehåller en Soumi K-pist är OERHÖRT eftertraktade. Detta gör att dom normallt sett aldrig ens går att köpa eftersom dom som har dessa set helst behåller dom.
Det är möjligt att det går lättare att söka efter setet utomlands (på internationella hemsidor som Missing Lynx tex) där K-pist m45 inte är lika "het".
Öken-Erik
Ah, ok. Ursäkta mitt missförstånd. Då får jag tacka för tipset ist då 
Det är jag personligen som tycker att den mängden pengar är för mycket att betala för det som jag vill ha, om det är det rätta marknadsvärdet så blir det altså ingen m-45a för mig om den inte kommer igen i framtiden.
Jag söker vidare... nu lutar det åt recon setet, ser ut att bli billigare
/Fredrik B

Det är jag personligen som tycker att den mängden pengar är för mycket att betala för det som jag vill ha, om det är det rätta marknadsvärdet så blir det altså ingen m-45a för mig om den inte kommer igen i framtiden.
Jag söker vidare... nu lutar det åt recon setet, ser ut att bli billigare
/Fredrik B
-
Efter en liten profitörs anklagelse via missuppfattning, kan jag här vid tala om att nämnd Kpist är funnen "i lådorna" och kan delegeras till behövande!
Hör av dej om du ej funnit den än!
Tack för "beskyddet" Erik
Hör av dej om du ej funnit den än!
Tack för "beskyddet" Erik