Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag gillar alltihop. Figurer, basplatta, detaljer, komposition.
En liten anmärkning dock. Den tyske skytten ser lite malplacerad ut. Som om han strider för sig själv. Givetvis fattar jag att han skjuter mot något som befinner sig utanför basplattan men det känns ändå lite märkligt.
Tack för glada tillrop, boys!
Jo, gevärsskytten upplever jag oxå som lite malplacerad!
Jag fann ingen annan plats för honom, direkt, utan fick inbilla mig att han har andra marinsoldater i siktet under överraskningsattacken! Jag har redan modifierat en anfallande ”marine” eftersom han hade ”slapp attityd”, samtidigt som det råder brist på alternativa kroppsdelar i handeln och jag inte är nån figurbyggare. Tommy’s War erbjuder generöst nog fyra av varje stridande part och jag har inte råd att utesluta nån av dem! Om någon av er klubbkamrater har en idé om en annan disposition tar jag gärna emot råd!