Hej,
jag vill sälja några byggsatser som ingen var intresserad av att köpa här på forumet. Det är bilar i 1/25.
Var brukar ni lägga upp dem för försäljning om ingen nappar här på forumet?
Vår hobby känns (numera) lite för smal för Tradera.
//M
Var säljer ni era modeller om inte här?
-
Re: Var säljer ni era modeller om inte här?
Jag brukar ta med modeller jag vill sälja till köp- byt- och säljmöten som vi har en eller två gånger per år.
Det har förstås inte varit aktuellt sedan en tid tillbaka, men jag brukade bli av med i stort sett alla modeller jag tog med mig. Förutsatt att jag satte en billig prislapp på dem.
Det har förstås inte varit aktuellt sedan en tid tillbaka, men jag brukade bli av med i stort sett alla modeller jag tog med mig. Förutsatt att jag satte en billig prislapp på dem.
Hej Mange!
Jag tror Tradera kan vara värt ett försök i alla fall, nu är jag ingen jättefrekvent besökare på Tradera men jag upplever att det finns en hel del modellrelaterat där och en annons där når en oerhört mycket större krets än via vårt forum här.
Sedan är ju inte IPMS Stockholm hetaste bilbyggarhänget även om vi har några vassa byggare, det borde finnas fora där det finns mycket mer bilbyggare (någon som kan tipsa?)!
Hälsningar
Magnus
Jag tror Tradera kan vara värt ett försök i alla fall, nu är jag ingen jättefrekvent besökare på Tradera men jag upplever att det finns en hel del modellrelaterat där och en annons där når en oerhört mycket större krets än via vårt forum här.
Sedan är ju inte IPMS Stockholm hetaste bilbyggarhänget även om vi har några vassa byggare, det borde finnas fora där det finns mycket mer bilbyggare (någon som kan tipsa?)!
Hälsningar
Magnus
Jag både köper och säljer en hel del på Tradera. Det ligger normalt över 8000 annonser ute under plastbyggsatser, så jag upplever inte att vår hobby är för smal för Tradera. Ser man bara till att lägga ut annons under rätt kategori och med hyfsade bilder samt korrekt info så brukar det inte vara något problem med att få byggsatser sålda.
Jo-Han Maverick och Jo-Han Comet vill jag nog köpa.
Hör av dig.
Jag skickade PM nyss.
Hör av dig.
Jag skickade PM nyss.