Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Man kanske inte ska göra sig till talesperson för alla modellbyggare utan vidare men nu gör jag det i alla fall: Ja Björn. Det är OK. Vi lovar. Även om vi förstår och respekterar att det känns väldigt konstigt för dig! Tänk på att vi står på din sida och stöttar om det skulle kännas tungt ibland. OM du absolut inte klarar det så KAN du såga av antennen och limma dit den igen. Ingen behöver få veta...
Modellen ser väldigt fin ut tycker jag, vet inte hur den står sig mot andra gamla Spitfiremodeller men jag tycker den känns Spitfire.
Kanske det räcker med en antenntråd?
Det är väldigt länge sedan jag byggde Spitfires men jag har ett svagt minne att den ansågs OK på sin tid. Eller så var det någon annan.