Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Då får denna vara klar. Men som vanligt när jag bygger så planerar jag inte så mycket. Jag tyckte det verkade som en bra idé att bygga en YF-12. Det var tills det var dags att måla.
Hade jag tänkt till lite innan jag började bygga så hade jag förstått att färgschemat inte funkade på ett ägg och då hade det nog inte blivit något bygge.
Så min ledstjärna: "Gör om. Gör rätt" fick modifieras lite. Det blev "Gör om och slutför ändå".
Så även om det inte blev som jag tänkte så är jag ändå ganska nöjd.
Har litat efter min MiGi flera månader för att kunna fortsätta på den. Till slut hittade jag den i en låda med färdiga modeller. Den hade följt med till månadsmötet i januari 2019 och hållit sig gömd sedan dess.
Nåväl målning har påbörjats.