Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Mer Warhammer 40k
en stor Knight Paladin är mitt senaste dåd... jga har blivit svårt såld på Warhammer ända sedan jag deltog i en warhammer utmaning innan nyår...och att jag kunde sitta och måla figurer när jag var inlagd på sjukhuset. Efter det har det bara fortsatt
Inten ens finbilder tar jag utan det är bara fotat med mobilen och snabbredigerat
Ser ju skitjobbig ut att möta i en mörk gränd. Processen blir kort med en apstor motorsåg och en bössa modell flerpipig. Mycket snyggt målad. Hela batteriet av målningstekniker och maskningar ser ut att ha använts. Mycket snyggt!
Stellan skrev: ↑27 maj 2020, 22:13
Ser ju skitjobbig ut att möta i en mörk gränd. Processen blir kort med en apstor motorsåg och en bössa modell flerpipig. Mycket snyggt målad. Hela batteriet av målningstekniker och maskningar ser ut att ha använts. Mycket snyggt!
Tack Stellan
Precis, det är som en övning i målningsteknik....man får utnyttja allt man kan och lära sig lite till
Gräsligt fint jobb du lagt ned på den här!
Kommer att tjuvkika massor för att färdigställa min Knight.
Ska bli en Space Wolvesenhet med ett varghuvud printat av sonen och lite överblivet från Bjorn the fell handed.