Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Har haft lite tid över och tagit tag i gamla liggande projekt. Special Hobby gav ut denna byggsatsen 1998 och är en blandning av resin, spröd plast och vacuum huv i två delar. Det enda jag använde mig av var resinet, vacuum huven samt rotorbladen resten är uppbyggt med plast rör och stavar.
Så vansinnigt söt! Flugit i en dylik. Det var som att klä på sig en kundvagn utan att fastna i någon spak eller peta på något livsviktigt. Fint bygge, kul att se den i svenska färger.
Den där kan man väl ledigt parkera på en normalstor tumme?
Gillar bygget men någonstans mellan bild tre och bild fyra så tappar jag liksom spåret i processen ! Fantastiskt bra gjort att få det där att hålla ihop, det blir inte så mycket limytor.
Tror bestämt att jag också har den där i högen nånstans, men har bävat lite för att sätta igång med den, just för den förmodade passformen.. Ditt bygge inspirerar, helt klart, och jag tycker du fick till den riktigt bra! Ser fram emot att få se dina helikoptrar live på C4 i höst.