Anders Tack. Det var inte meningen egentligen, när Rickard postade sin HKP 5 så var jag nästan klar med min. Det var helt utan min vetskap. Det är nästan lite scary att det blev 2 st microhelisar under samma helg.
Nicklas Tack! Jag har full förståelse till din inställning kring fotoets. Jag gillade heller inte fotoets tidigare innan mitt Bismarck/Missouri byggen i 1/200, Det var liksom efter dem som min hjärna slog runt
Magnus Tack! Den där såg lite värre ut än min. Men den hade varit "kul att ha" som sagt. Jag har faktiskt, igen limmat denna helikopter, Jag fegade ur när det gällde storleken på fotoetsen. Den kändes lite för tunn och jag var rädd att fotoetsen hade slagit sig om jag hade provat att löda. Jag föredrar att löda lite tjockare fotoets. Det hade säkert gått, men jag tog inga risker. Jag trodde faktiskt att stjärtrotorn fanns med, men insåg när bygget gått rätt långt att den inte fanns med. Men jag hade säkert kunnat slipat ned den så den blev tunnare, men men.
Joakim Tack, Man kanske skulle utmana den i "Michols minne" 08 Open 21
André Tack,tack, Precis ser man den byggd ur lådan så det den faktiskt rätt yxig ut. Det känns som rörkonstruktionen inte funkar med italeriplast, den är för grov. En ny utgåva av Tamiya eller Pilot Replicas så hade plasten säkert tunnats ut rätt mycket.