Wyoming Post Apocalypse dio (klar sid 4)

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Joakim Hultman

Re: Wyoming Post Apocalypse dio (klar sid 4)

Inlägg av Joakim Hultman »

MYCKET häftigt! :D
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Inlägg av Lerxzt »

Jag bockar och bugar av glädje när den Store ledaren uttalar två välformulerade ord av uppskattning :D Tack Jocke!
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Förlåt Micke, jag ligger fortfarande efter på kommenterandet! Ska vi vara lite seriösa så har du faktiskt lyckats få till något som är rätt läskigt, det är inte samma känsla av fars som i många andra försök till apokalyps. Skulle säga att de otäckt kantiga högtalarna är pricken över i, och Archer gillar definitivt diot! Det ger också något mer när man bygger på höjden.

Trevlig helg!

Hälsningar Magnus
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Inlägg av Lerxzt »

Hej Magnus och tack! Nu när du kollat in diot så är mitt löfte uppfyllt :) Håller med om att det blev ganska lyckat med lite nivåer och om det är lite läskigt desto bättre. Har lagt till svampar och även ett (mycket litet) fågelbo i en av högtalarna. Kanske lite fler detaljer tillförs innan AiM.

Trevlig helg till dig med :)

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Skriv svar