Vi är Röde" vi är Vhide" vi skall...
Vi är Röde" vi är Vhide" vi skall...
Nu är Dansken färdig" kan inte lägga ut mer än en bild i taget,så ni får plågas med fyra inlägg tyvärr/MVH Lennart

Re: Vi är Röde" vi är Vhide" vi skall...
Shit va blank dem blev! ser otroligt bra ut! Man får gärna "skalfel" när man gör modeller i miniatyr i högblank, men det där ser ju ut som en dansk högblankspolerad drake, helt perfekt!! Mycket snyggt!
Tack du Henke
Meningen var ju att det skulle bli en sliten gammeldansk"Men den gode Jens fick mig på andra tankar.Så det blev en blank istället.
Det är väl att svära i kyrkan,men jag gillar di Danske bättre än de Svenska. Men och andra sidan Ett Drakenplan är vackert.,vilken kulör eller nationalitet det än har.
Nu skall det bli en Västtysk RF-4 Phantooooom!!!
MVH/ Lennart

Det är väl att svära i kyrkan,men jag gillar di Danske bättre än de Svenska. Men och andra sidan Ett Drakenplan är vackert.,vilken kulör eller nationalitet det än har.
Nu skall det bli en Västtysk RF-4 Phantooooom!!!
MVH/ Lennart
-
- Kontakt:
Ursnygg! Skönt blänk och i övrigt välbyggd som alltid. Håller faktiskt med, di danske är inte sällan skönare än de svenska. Måste få klart min TF-35 snart!
-
Utsökt som vanligt! F-4 ser jag fram emot!
"1/48, för oss skumögda."
Snygg!
Risken med högblanka modeller är ju att det ser leksaksaktigt ut, men på något konstigt sätt verkar det funka på just denna modellen!
Hur har du fått fram den perfekta blanka finishen? Idogt slipande mellan lackvarven?
/E
Risken med högblanka modeller är ju att det ser leksaksaktigt ut, men på något konstigt sätt verkar det funka på just denna modellen!
Hur har du fått fram den perfekta blanka finishen? Idogt slipande mellan lackvarven?
/E
Tack så mycket, kul att den gillas ! Jag grundade med HU vit högblank,vilket strider mot det normala.Kör ju annars alltid med matt grå. Testade på en Pc skiva innan,så inte Xtracolour färgen och Hu skulle separera. Xtracolour luktar ju ren brännolja,men är ändå förtunningsbar med lacknafta.Använde så en vanlig polerduk mellan det två lackvarven. Ser fram emot din modell Björn /MVH Lennart