Tack, Anders och Johan!
Och jag håller med, Anders. Modellen kom 2006 och lite bättre passform hade jag nog förväntat mig. Som sagt, det var inte extremt dåligt (utom vid luftbromsen), men det är lite irriterande när inte en enda del passar ordentligt utan lite trimning. Gjutningen var dessutom inte helt klockren med mycket gjutskägg på vissa delar. Å andra sidan hade den många fina detaljer, hyggliga panellinjer och hjul som nästan var i resinklass. Bra dekalark också, även om färgerna på siffror och emblem inte är korrekta, de ska egentligen dra åt blått.
Sommarbygge nr 3: Italiensk Eurofighter Typhoon - Klar!
-
- Kontakt:
Re: Sommarbygge nr 3: Italiensk Eurofighter Typhoon - Klar!
Som alltid snyggt, Björn. Nej, det är sannerligen ingen skönhet men när det gäller att mullra och bullra så är den rätt duktig.
/M
/M
-
- Kontakt:
Re: Sommarbygge nr 3: Italiensk Eurofighter Typhoon - Klar!
Tack Martin! Jo, så är det ju. Två rejäla motorer som bullrar rejält.
Den är för övrigt något snyggare utan ställen, så egentligen skulle jag gjort den flygande. Eller också är det bara jag som hållit på med den för länge och drabbats av Stockholmssyndromet...
Den är för övrigt något snyggare utan ställen, så egentligen skulle jag gjort den flygande. Eller också är det bara jag som hållit på med den för länge och drabbats av Stockholmssyndromet...