Instämmer i vad alla andra skrivit, tack för två bra resereportage.
Anders E
Resereportage från Moson 2018
-
Re: Resereportage från Moson 2018
Gratis övernattning i Berlin för delar av sällskapet erbjudes härmed. Från Berlin till Moson kör man lätt på en dag.Öken-Erik skrev:Hej Charles.
I min värld kan man göra på två sätt:
Antingen planerar man sitt bygge så att det går att packa o frakta som handbagage på flyget.
Det går men det begränsar naturligtvis vad man kan göra.
Jag har gjort så på senare tid.
ELLER så slår man sig ihop ett gäng o kör ner.
Inte så besvärligt som det låter faktiskt, vi har gjort det flera gånger och det blir en rolig "road trip".
Största problemet tycker jag är att det går åt en del semesterdagar, å andra sidan blir det samma problem om man åker tåg.
Öken-Erik
Uffe
Roligt att resereportagen föll ett flertal på läppen! 

-
- Kontakt:
Hur lång tid tog det från Berlin till Moson? Vilken väg åkte ni?Ulf Lundberg skrev: Gratis övernattning i Berlin för delar av sällskapet erbjudes härmed. Från Berlin till Moson kör man lätt på en dag.
Uffe
-
Sisådär åtta timmar har jag för mig. Vi startade kvart i sex på morgonen, men hälsade på en kompis i Bratislava ca fyra timmar. Framme vid sextiden på kvällen. Resväg: Berlin, Dresden, Prag, Brno, Bratislava, Moson.Mats Averkvist skrev:Hur lång tid tog det från Berlin till Moson? Vilken väg åkte ni?Ulf Lundberg skrev: Gratis övernattning i Berlin för delar av sällskapet erbjudes härmed. Från Berlin till Moson kör man lätt på en dag.
Uffe