På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Hobbymässan i Nürnberg pågår och AFV Club kommer med en PBV 302B/C. Det är kanske dags att sätta fart med den A modell som ligger halvklar på en hylla i hobbyrummet.
Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Plast ?!!
jag fick ++ av näst högsta chefen i går(2:a hands Info dock), det känns som jag antingen drömmer eller hallucinerar.
Satsade för säkerhets skull 500kr på Lotta, det kan vara nu det vänder...
Hade hoppats på att dom skulle ha en ihop byggd och visa upp.. Inte som ligger i en plast låda.. Den är garanterat jättefin som deras tidiga.. Hade även hoppats dom skulle skickat med lådorna i fronten till B varianten för Ifor/sfor variant..
Tyvärr så får vi nog alldrig se denna modell i plast är jag rädd för.. Men denna resin kit är jättefin..
Har vi tur så kommer den ut snart.. När jag frågade dom sa dom bara snart kanske....