Inte lätt att få till metallrena ytor, det har du lyckats väldigt bra med!
Anders E
Ryskt var det här! MIG-15
Re: Ryskt var det här! MIG-15
Tack, Kul att den gillas!
Metalrent är skitsvårt att lägga tycker jag. Underarbetet är ju a och o. Misslyckas man där så blir ju hela grejen med metallen fel.
Det gäller att träna inför ett stundande metallrent 1/32 bygge!
Metalrent är skitsvårt att lägga tycker jag. Underarbetet är ju a och o. Misslyckas man där så blir ju hela grejen med metallen fel.
Det gäller att träna inför ett stundande metallrent 1/32 bygge!

-
- Kontakt:
Kul att kunna inspirera! Dessutom till en så tjusig maskin. Som alltid, grymt läcker känsla i målningen, lite sådär gåtfullt mörkt ryskt femtiotal, ser ut att vara hämtad från ett spionfoto. Snyggt jobbat!
Tack Björn! Det kommer mera ryskt inom kort, fast i en annan skala 

Fantastiskt fin finish och väldigt läcker look på den! Finns ordet ryss-sliten
?
Måste du vara så snål med byggtrådarna nuförtiden, det bara poppar upp blandat färdigt där man inte får vara med och leka längs vägen
?
("leka längs vägen" - låter trafikfarligt!)
Hälsningar
Magnus

Måste du vara så snål med byggtrådarna nuförtiden, det bara poppar upp blandat färdigt där man inte får vara med och leka längs vägen

("leka längs vägen" - låter trafikfarligt!)
Hälsningar
Magnus
Tack Magnus!
Denna kallar Jag "mellanbyggen". Dom dokumenterar Jag inte lika seriöst som andra byggen
Skämt och sido. Jag kan hålla med om att Jag i de senaste 2 byggena varit snål med dokumentering. Men det kändes rätt skönt att bara koncentrera sig på bygget. Jag lovar att dokumentera mitt nästa bygge!
Denna kallar Jag "mellanbyggen". Dom dokumenterar Jag inte lika seriöst som andra byggen

Skämt och sido. Jag kan hålla med om att Jag i de senaste 2 byggena varit snål med dokumentering. Men det kändes rätt skönt att bara koncentrera sig på bygget. Jag lovar att dokumentera mitt nästa bygge!
Vilken vacker metallfinish! Helt makalöst, fattar inte hur du gör. Världsklass på detta, Henrik!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo