Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Perfekt vädring på den där Corsairen. I sann Jannestyle! Jag har själv exakt samma uppsättning och dekaler men i 1/32. Man blir ju inte mindre sugen efter att se ditt resultat. Snyggt Janne!
Henrik R skrev:Perfekt vädring på den där Corsairen. I sann Jannestyle! Jag har själv exakt samma uppsättning och dekaler men i 1/32. Man blir ju inte mindre sugen efter att se ditt resultat. Snyggt Janne!
Tack Henrik
Jodu, en SLUF i 1/32 vore spännande, klart dubska bygga en!
Snyggt Janne, ser ut som en välanvänd hangarfartygskärra i slutet på sin operativa karriär. Du har fått till looken mycket bra, måste jag säga.
Det enda jag har att anmärka på, som å andra sidan stör mig riktigt mycket ju mer jag ser det, är att huven lutar åt höger. Synd på en i övrigt riktigt fin modell!
Niklas skrev:Snyggt Janne, ser ut som en välanvänd hangarfartygskärra i slutet på sin operativa karriär. Du har fått till looken mycket bra, måste jag säga.
Det enda jag har att anmärka på, som å andra sidan stör mig riktigt mycket ju mer jag ser det, är att huven lutar åt höger. Synd på en i övrigt riktigt fin modell!
TAck Niklas
Hehehe...alltid stör det någon tänkte jag nä, den bråkade lite med mig...den och en bomb på styrbord vinge ville inte riktigt samma som jag