Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Som vanligt är det annorlunda när du gör något Björn ! Det här är sådant jag aldrig skulle (mar)drömma om att ge mig på, jag bugar djupt inför de som pallar och vågar!
Dags att börja bygga landningsställ. Jag har lyckats ha av ena sidans stag men jag är inte säker på att dom kommer att passa ändå.
Så kanske det inte gör så mycket. Egentligen är jag mer förvånad över att den andra staget överlevt.
Jag plockade bort motorn och flyttade den framåt en bit eftersom motorkåpan var för kort.
Nu fick jag plats med detaljerna jag saknade. Dessutom satt motorn snett tidigare.
Avgassystemet fick nu modifieras. Nu tror jag att det bara är några småsaker kvar att fixa. Bl.a. ett nytt landningsställ där bakl.
Tyvärr glömde jag borra hål för roderlinorna så det blir kanske svårt med landningsställen på plats.