Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Bifogar lite av mitt senaste alster då jag tycker det är dåligt med blänk här på forumet.
Byggt en modell av min drömbil, och jag letar faktiskt för fullt efter ett fint skala 1/1 exemplar i just den här färgen, Estorilblå eller en i Cosmosvart. Modellen av M3an är byggd utav två modellsatser, Dragon och revell där jag använt sedan karossen från Revell och resten från Dragons M3 Coupe. Fälgarna är frn USCP. Lite scratchbyggt med såsom inredning och avgas.
Snyggt bygge. Ovanligt at se en 4-dörrars bil, nästan som en bil som vem som helst skulle kunna ha. Tråkigt att modelltillverkarna bara satsar på hottade åk och sportbilar. Har den regplåtar för svarttaxi?
Trevligt med standard-bilar! Ibland har jag varit sugen på att bygga någon av mina egna bilar men det får dessvärre bli 1:87 (i bästa fall) eftersom jag mest kört SAAB och Volvo !