Här är leksaken versionen (som Jag köpte och modifierat); jämfört med den leksak versionen, till den verkliga modellen från filmen. Jag gillar version sett under några sekunder i öknen när Rey flyger genom öknen på sin egen speeder. Som du kan se nedan leksaken versionen är inte så fantastiskt:

I denna version av Finn speeder, ovan, är ok men jag gillar inte vapenfästen och allt annat som finns på speeder. Så jag var tvungen att ta bort dem. För det andra var tjockleken av barerna eller hängslen också ett bekymmer. De såg inte bra framför blotta ögat. Så jag var tvungen att helt ta bort dem genom att såga av dem. Jag öppnade upp håla i både motorns avgas baktill och lagt vit styren plast slangar över de ursprungliga stag för att dölja de klumpiga och glänsande utseendet på stagar.
Denna från filmen, nedan, är smalare precis som det ska vara. Jag gillar detta design bättre. Denna bild var tagen av en photographer på Launch Bay Hollywood Studios in Florida.

Den korta skärmdump klipp av den två sits speeder från filmen:

Den Nätstycket var gjord av Tamiya tamiya tejp. Jag använde bara en bit av mässingstråd som ramen och bokstav vävt bandet runt och över ramen. Så enkelt. Jag ska fixa en last til den men jag hålla på vad är för last jag ska ha. Jag älskar bara de Tamiya band eller Scotch varumärke band. Jag bestämde mig för att göra min speeder mer intressant genom att lägga till någon typ av utrustning i cockpit. Fråga mig inte vad de gör, men eftersom det Jakku speeder var byggd efter rotat delar , då bör det inte spela nån gång roll vad användes eller vad de olika delarna gör. Använd din fantasi.
Så slutresultatet är vad du ser på bilderna. Detta kanske inte passar rätt med alla die-hard Star Wars-fans, men bara tänkar att det är, en annan Jakku Speeder uppgradering. Tack för att ni titta.