Ville bara framföra detta för att dela med dessa fruktansvärt dåliga nyheter från MIG. Läste detta på Armorama, men det sprids på Facebook också.
Vi som hade förmånen att träffa hans fru på 08-Open för ett par år sedan kan attestera till vilken fantastiskt trevlig och vänlig människa hon är.
Detta tog hårt på mig, verkligen tragiskt och sorgligt. Mina tankar går till Eli och MIG under den här svåra tiden som väntar.
När jag pratade med MIG på C4-Open så hade han jätteroliga nyheter att de skulle få barn tillsammans, och så nu detta.
"Eli is 29 years old. She is my wife. 2 days ago, Doctors detected a malignant tumor in her brain. It is too big to be removed completely and Doctors have no chance. I decided to stay away of my job, of Facebook and modelling. I want to spend my actual life next to her during her last days in this world. No sure what will happen, but she is ready for the worse. She is very strong. Always smiling, always happy and full of life, but now we are waiting for her last battle. I want to be with her. Friends: my apologies if I don't reply you messages.Sorry if I am off line, but my duty is stay with her. Eli was working very hard for AMMO, and AMMO will continue without her. That company was her life and she was working until the last day. She will be the soul of this modelling company forever. Thank you all. I wanted to share with you some of her best moments, with some friends and different countries. Thank you ELI to allow me stay with you during 8 years. It was not enought, but I accept it".
Tragiska nyheter om MIG Jimenez fru
Tragiska nyheter om MIG Jimenez fru
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Re: Tragiska nyheter om MIG Jimenez fru
Läste på facebook. Så ledsen. May God be with her till the very end. Så tragic.
Mycket tragiskt att höra. Speciellt om någon man har träffat i verkligheten. 
\\Dan

\\Dan
Bygger alldeles för sakta..
Håller helt med... Kommer med glädje ihåg Mig och Elisabeth på Open.. Språkade kort med henne (och Miguel) och Eli verkarde vara en supertjej på alla vis. Ingen förtjänar detta, är så otroligt orättvist. Vet vad alla går igenom, inte minst då jag har förlorat min syster på liknande sätt, så jag vet hur det känns... Hoppas att Eli på något vis fixar detta! Mina tankar går till alla inblandade!!! 
Mvh Micke

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!