Tack Kjell, jättebra bilder! Något från baksidan?Kjell.S skrev:Lite bilder:
http://www.sphf.se/Axvall/Images/103-flyt.jpg
http://www.sphf.se/Axvall/Images/103-flyt-1.jpg
Koll på flytbälg till STRV 103?
Re: Koll på flytbälg till STRV 103?
Stellan Schroeder Englund
Ja, då kan man ju passa på att se till att vagnen får rätt längd också.
Varför inte fixa inredning när man ändå håller på. Luckorna är ju öppna, så det är ju nästan ett måste...
Varför inte fixa inredning när man ändå håller på. Luckorna är ju öppna, så det är ju nästan ett måste...
Finns det överhuvudtaget möjlighet att stå över en interiör i det fallet? 

"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Pust och stön, är den fel i längden? Inte för att jag bryr mig om det inte handlar om centimetrar. Annat knas också?Erik_G skrev:Ja, då kan man ju passa på att se till att vagnen får rätt längd också.
Nejdå, det handlar inte om centimetrar, så du kan vara lugn.. snarare decimetrar..
Finns säkert andra små detaljer också, men inget jag minns på rak arm..
/E
/E
DECIMETRAR??? Någon som gjort en rejäl review på den?Erik_G skrev:Nejdå, det handlar inte om centimetrar, så du kan vara lugn.. snarare decimetrar..
/E
-
Hej Stellan
Bas Hermsen gjorde en del jobb på en 103 för ett antal år sedan. Tyvärr är bilderna borttagna från länkarna. Jag har nog dessa på min HD. Ska kolla när jag kommer hem.
/Pål
Bas Hermsen gjorde en del jobb på en 103 för ett antal år sedan. Tyvärr är bilderna borttagna från länkarna. Jag har nog dessa på min HD. Ska kolla när jag kommer hem.
/Pål
Detta månne? http://www.ruedasycadenas.com.ve/galeri ... v_103C.htmPål Björkman skrev:Hej Stellan
/Pål
Tyckte jag läste någonstans att han var tvungen att ta bort ett par bandlänkar för att det skulle se snyggare ut, kanske förklaringen för det problemet ligger i en 1 cm för kort vagnskropp? Ser det hyfsat ut ändå så skippar jag nog det exakta och nöjer mig med den övriga kapnings- och klistringssessionen.