Byggmöte 24/9 och öppning lokalen
Byggmöte 24/9 och öppning lokalen
Det är byggmöte nu på lördag 24/9 och vi behöver någon som tar ansvar för att öppna lokalen. Olle och Hasse är på byggmöte FVM Linköping och Stellan är också borta. Så, vem tar ansvar att hämta nyckel till lokalen i förrådet och låsa upp?
Nyckel till förrådet finns bl a hos Olle, Hasse, Stellan för avhämtning.
/Hasse
Nyckel till förrådet finns bl a hos Olle, Hasse, Stellan för avhämtning.
/Hasse
-
- Namn: Mikael de Bourg Wetterlund
Re: Byggmöte 24/9 och öppning lokalen
Tyvärr kan jag inte hjälpa till, jag är också borta på lördag.
/Mikael
/Mikael
-
Jag skulle kunna öppna lokalen på lördag, men har svårt att få tag på nycklarna innan dess då jag är upptagen till sent på kvällen onsdag-fredag. Om någon har möjlighet att komma förbi mitt jobb på dagen och överlämna dem, så skulle det funka. Alternativt stoppa ned dem i mitt brevinkast hemma.
EDIT: I nödfall skulle jag kunna komma förbi Hasse eller Stellan på morgonkvisten imorgon (torsdag) och hämta nycklarna.
EDIT: I nödfall skulle jag kunna komma förbi Hasse eller Stellan på morgonkvisten imorgon (torsdag) och hämta nycklarna.
Nöda på du bara. Lämnar hemmet vid 8 på morgonen.Joakim Hultman skrev:Jag skulle kunna öppna lokalen på lördag, men har svårt att få tag på nycklarna innan dess då jag är upptagen till sent på kvällen onsdag-fredag. Om någon har möjlighet att komma förbi mitt jobb på dagen och överlämna dem, så skulle det funka. Alternativt stoppa ned dem i mitt brevinkast hemma.
Stellan Schroeder Englund
Jocke, jag ringer dig så löser vi det.
/Hasse
/Hasse
Jag har nyckel och hade tänkt komma tidigt.
Bra, då behöver jag inte ta action och åka över till Jocke. Right? Glöm inte att du har modeller i förrådet.
/Hasse
/Hasse
-
Kai fixar biffen alltså. Suveränt!
Kommer att närvara på byggmötet trots allt.
Stellan Schroeder Englund
Jag kommer förbi imorgon, förmodligen någon gång efter kl 11.
Kai, du ska få tillbaka din eka!
/Gabriel
Kai, du ska få tillbaka din eka!
/Gabriel