The 'Junkster' Pod Racer
Re: The 'Junkster' Pod Racer
Så där ja Charles!
Har läst här ett tag men nu måste jag för första gången kommentera - det här är ju bara FÖR coolt!! Råhäftig idé från början till slut och som vanligt är ditt målande i toppklass, Charles. Älskar den subtila vädringen, ett gravitationslöst och utomjordiskt slitage som ändå känns verklighetstroget på nåt märkligt vis...
För mig är det just detta modellbygge handlar om, "it's more art than science", skaparglädje i kombination med hantverksskicklighet ger ett slutresultat som framkallar känslor - i detta fall ett stort fånigt leende hos mig! Jag riktigt hör vrålet från poden där den vrålar fram över nån ökenplanet med en liten Anakin bakom spakarna.. Hatten av!
En fråga, har du funderat över att addera några markeringar av nåt slag? Racingstripes, siffror..?
För mig är det just detta modellbygge handlar om, "it's more art than science", skaparglädje i kombination med hantverksskicklighet ger ett slutresultat som framkallar känslor - i detta fall ett stort fånigt leende hos mig! Jag riktigt hör vrålet från poden där den vrålar fram över nån ökenplanet med en liten Anakin bakom spakarna.. Hatten av!
En fråga, har du funderat över att addera några markeringar av nåt slag? Racingstripes, siffror..?
Very cool! Looking forward to seeing it finished!
Hahaha. Tack.hurtone skrev:Så där ja Charles!
Tusen tack för en riktigt bra kommentar. Markeringar har jag inte fundera över så mycket, men , det ska jag nu. Det bara att jag vet ej vad jag ska ha på den.Peo skrev:Har läst här ett tag men nu måste jag för första gången kommentera - det här är ju bara FÖR coolt!! Råhäftig idé från början till slut och som vanligt är ditt målande i toppklass, Charles. Älskar den subtila vädringen, ett gravitationslöst och utomjordiskt slitage som ändå känns verklighetstroget på nåt märkligt vis...