Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Åh, vilken härlig lirare, den där Skodan! Som om vagnens utformning inte vore nog är kamouflaget helt urflippat också, och det ser ut att vara väl målat!
Skodan är ju helt fantastisk: Att något kan se så hopplöst urgammalt och helt futuristiskt ut på samma gång! Din målning har verkligen gjort den rättvisa på alla vis.
Tack för positiva kommentarer!
Modellen är lättbyggd, det var lite pyssel att få ihop målningen men inte så svårt som jag trodde.
Nu är dekaler och hjul på plats. En sista vädring och lyktglasen återstår.
Lennart och Micke, jag har försökt att inte vädra för mycket och att camofärgerna ska ha samma ton så att ingen sticker ut.
Nu är den klar!
Lyktglasen är på plats och jag tonade ned dekalerna med Tamiya X-19 smoke. Många bilder på den är i stadsmiljö. MiniArt har en gatstump som jag tycker passar. Ett par gubbar bredvid bilen gör att man får en uppfattning av storleken på den.