Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
En liten uppdatering från T-80 bygget. Tornet är ju klart så fokus har legat på att knåppa på kroppen som flygplansbyggare skulle säga Har fixat med det som hänger runt banden vad detta nu heter. Har bytt ett antal gjutna gångjärn till sådana i ets och satt på ”the sideskrits” som de säger i Amerika. De är en blandning av tetra modelworks kjolar (i riktigt gummi), trumpeters bitar och evergreen. Att jag bytte till evergreen kjolar berodde på att även om trumpeters var väldigt snyggt veckade så var förlagans inte det. Är ju ganska tjockt material på 1:1 versionen så de är ganska platta. Här kommer lite bilder också:
Kommer pausa detta bygge ett tag då jag har en Takom chieftain påväg hem till mig, mums. Tänkte bygga en svensk whif av den