Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Ulf Lundberg skrev:Tycker stolsitsen längst bak ser ut som den kommer från min gamla skolmatsal.
Du skall icke stjäla, Sven.
Uffe
Haha, ja den sitsen är nog inte helt bekväm, Uffe, en riktig hårdbänk. Tyvärr helt enligt förebild, trist för skyttarna som fick sitta på dessa uppvikbara stolar.
Lennart 12 skrev:Vackert handarbete" Sven" //Lennart
Stort tack Lennart, det uppskattas verkligen!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Jag är inte övertygad om att träsmaken skulle vara det största problemet för en som fick ge sig ut i strid i en sådan ! Känns som om splitterskyddet är typ begränsat...
magnusf skrev:Jag är inte övertygad om att träsmaken skulle vara det största problemet för en som fick ge sig ut i strid i en sådan ! Känns som om splitterskyddet är typ begränsat...
Hälsningar
Magnus
Haha, nä inte mycket till skydd där inte. Men det blir en fet bössa på bakpartiet i allafall, det är alltid nå't
Johan i Hok skrev:Kul! Det byggs på tok för lite danskt och norskt i plast!
Johan i Hok
Håller med att det alltid är kul med lite nordiskt, Johan. Fördelen med danskt och norskt är att det går för det mesta att konvertera standard-modeller till sån't de använder. Svenskt är inte alltid lika enkelt.
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo