Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Kommer ihåg att vi körde om en dylik skåpkärra i Tyskland för 30 år sedan. Det var ett motlut på ett par grader och det gick långsamt för den och det rök olja...host, host!
Köpte en till idag hos Kempe/Alfa hobby. 199:-. Köpte en Citroën Mehari också. Han hade också EBRO´s DS på hyllan. Fast den är ju svindyr, man får faktiskt 5! Type H för samma pris som en DS
Den är inte helt lätt att få ihop 8) Har lagt på taket löst bara för att kolla hur bra det passar. Sen har jag gjort så att jag limmade fast motorkåpan mot golvet, det gör att jag nog kan få på fronten efter att taket limmats fast. Dessutom så passade motorkåpan dåligt mot instrumentpanelen.