Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SvenYoung skrev:Kan bara instämma med de föregående talarna. Superfina byggen, mina favvisar är helt klart Henschel stabslastbilen, Saladin och T-60 (vilka underbara grönnyanser på T-60:n!)
Saladinmodellen har jag hemma, tycker inte den är så dålig som alla superkritiska personer på diverse forum säger. Ditt bygge är bevis på att den kan byggas till en jättefin modell.
Grymt imponerande byggtakt också!
Tack Sven!
Saladinen tyckte jag var trevlig och lätt att bygga. Givetvis så fattas en del men det gick lätt att fixa till. Kul att du uppskattade T-60:n, jag jobbade en hel del med nyanserna på den. En gammal surdeg är ju ändå förlorad så då kan man ändå ta ut svängarna lite!
Det går lätt och smidigt att bygga när jag slutat tänka på att ställa ut och tävla, bygglusten blir mycket större nu så jag hinner med mycket...