Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tack sven
Erik fortsatte sin vädringsskola och introducerade mig för filter.
Jag höll igen lite på skiten så den inte skulle bli jämngrå....och den är gigantisk! 50% större än en Stryker!
Den är verkligen gigantisk (har haft en själv men sålt den vidare) och det gör ju bara att du har en större palett med vädringsmöjligheter på alla ytorna som den läckra vagnen erbjuder. Snyggt jobb med den!
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
John Lindbom skrev:Verkligen ett fint bygge. Revell har väl också en Boxer? Du vet möjligen inte vilken som är mest lik originalet?
Med vänlig hälsning: John
Tack John
Inte en susning, jag kan ytterst lite om militära fordon
Den ser riktigt tuff ut den där, snyggt målad också . Men en fråga från en som inte kan pansar. Varför är inte baksidan och sidorna mer vinklade? Aktern borde ju vara en dröm att träffa ? Lennart