[quote=" Nu kommer du inte längre vara outmanad på Open, fåtöljamiral Ulf!
[/quote]
Tack överfåtöljhögbåtsman Jocke!
Det där behövde jag.
Jag tror din Ting Yuen ar bättre än min. Ser fram emot att se henne på OPEN.
Centralkommittén låter härmed meddela sitt missnöje med att bygget av pansarloket Pjotr avstannat. Inbördeskrig, flyktingströmmar, terrorhandlingar, växthuseffekt och annat känslomässigt larv kan inte tillåtas bromsa detta viktiga projekt.
Kamrat Jocke anmodas att åtgärda problemet.
Gott Nytt år önskar,
Uffe
Småskaligt bokslut 2015
-
Re: Småskaligt bokslut 2015
Tack överfåtöljhögbåtsman Jocke!Joakim Hultman skrev:Nu kommer du inte längre vara outmanad på Open, fåtöljamiral Ulf!
Det där behövde jag.
Jag tror din Ting Yuen är bättre riggad än min. Ser fram emot att se henne på OPEN.
Centralkommittén låter härmed meddela sitt missnöje med att bygget av pansarloket Pjotr avstannat. Inbördeskrig, flyktingströmmar, terrorhandlingar, växthuseffekt och annat känslomässigt larv kan inte tillåtas bromsa detta viktiga projekt.
Gott Nytt år önskar,
Uffe
-
Tack allesammans! Kul att alla verkar ha olika favoriter.
Gott nytt år!
Åh, en befodran! Man tackar!Ulf Lundberg skrev: Tack överfåtöljhögbåtsman Jocke!
Centralkommitén har som alltid rätt. Jag straffar mig själv med motivationsstärkande kurering i Sibirien, och återgår därefter till arbetet med loket som ska föra oss mot seger!Centralkommittén låter härmed meddela sitt missnöje med att bygget av pansarloket Pjotr avstannat. Inbördeskrig, flyktingströmmar, terrorhandlingar, växthuseffekt och annat känslomässigt larv kan inte tillåtas bromsa detta viktiga projekt.
Gott nytt år!
-
- Namn: Henrik Persson
Inte så många men dom du byggde håller en otroligt hög klass!
/Henrik Persson
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
-
Tack Henrik!
Man kan inte se at dessa är småskaliga, Joakim, ser ut som 1/35 i bilderna. Riktigt fina byggen. Jag lade inte sett din Ting Yuen tidigare, vad läcker den är. Ser fram emot att se de andra byggena (och fler!) klara under 2016 

"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
-
Tack Sven!
Tack! Ting Yuen har än så länge haft en relativt blygsam utställningskarriär på blott ett månadsmöte och en helg på Sjöhistoriska.SvenYoung skrev:Jag hade inte sett din Ting Yuen tidigare, vad läcker den är.