Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Micke! Ja, det är lite pilligt men här lever jag högt på min närsynthet: utan glasögon så har jag en närgräns på synen som de flesta bara kan drömma om, speciellt om man passerat 40! Känns lite som en revansch att det i alla fall finns NÅGON fördel med ett sådant handikapp !
Henrik! Airbrush: du har helt rätt Henrik att det inte är så lätt men med rätt färg (Gunze är favoriten) och lite bättringsmålning fram och tillbaka så är det inte omöjligt i alla fall !
Björn! Lite extra beröm har aldrig gjort mig någon skada (mer än att jag blir ännu mer stöddig och uppblåst och uppfylld av min egen betydelse men det kan jag leva med...) ! Tack !
Väntar fortfarande på fler pansarbyggen av dig, Magnus!
Under tiden kan man njuta av dessa små guldklimpar. Sagt det förr, och säger det igen: önskar att jag kunde bygga flyg så snyggt. Jag håller mig till pansar där man kan täcka över alla misstag med lera och/eller presenningar
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo