kyrkis

Jag hjälpte ju Eurodecals med detta/dessa ark. Men trots att de av mig erhöll prover på den faktiska film som användes lyckades de inte. Men fler än Eurodecals har gått bet på den svenska lysgula färgen. Den verkar vara svår att få till. Glömmer(?) man dessutom vit bottenfärg så.....Björn Fransson skrev:Eurodecals rutor var mycket riktigt så usla som jag fruktade.Inget vitt i botten, vilket gör dem värdelösa. Testade att lägga dubbelt (den halva rutan), men det funkade inte heller. Provade de röda också, de är snäppet bättre, men inte bra.
Är problemet bara med deras Ö-68 rutor eller gäller det hela deras dekalark?Emil Lindberg skrev:Jag hjälpte ju Eurodecals med detta/dessa ark. Men trots att de av mig erhöll prover på den faktiska film som användes lyckades de inte. Men fler än Eurodecals har gått bet på den svenska lysgula färgen. Den verkar vara svår att få till. Glömmer(?) man dessutom vit bottenfärg så.....Björn Fransson skrev:Eurodecals rutor var mycket riktigt så usla som jag fruktade.Inget vitt i botten, vilket gör dem värdelösa. Testade att lägga dubbelt (den halva rutan), men det funkade inte heller. Provade de röda också, de är snäppet bättre, men inte bra.
Till mitt eget försvar kan jag säga att jag inte fick se något provtryck innan det var för sent.