BAndai Snowspeeder 1/48, Färdig s.5

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Janne.S

Re: BAndai Snowspeeder 1/48

Inlägg av Janne.S »

Det var det:D

Det var en delikat upplevelse att slänga ihop Ban Dais SNowspeeder, jag var lite orolig när FineMolds förlorade licensen men det var obefogat...BanDai har skött det emminent!
Enda jag har att klaga på är dekalerna som är seriöst budget! Man ser rastret i trycken! usch...riktigt dåligt om jag tänker efter!

Här kommer bilerna i alla fall!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så ja,
Limma lugnt och tack för titten!
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
easy_company
Namn: Henrik Persson

Re: BAndai Snowspeeder 1/48, Färdig s.5

Inlägg av easy_company »

Riktigt snygg Snowspeeder du byggde Janne, har varit ett sant nöje att följt ditt projekt.
MVH/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

easy_company skrev:Riktigt snygg Snowspeeder du byggde Janne, har varit ett sant nöje att följt ditt projekt.
MVH/Henrik Persson
Tack Henrk :D
Alltid kul ommens bygge intresserar någon...tack för alla glada tillmälen.
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

En otroligt skön look på den! Du är duktig på att få saker att se slitna ut Janne, måste varit kul med ett objekt där du kunnat gå fram utan hämningar :-) !

Trist med budget-dekaler, känns onödigt men det är inget som jag ser på bilderna!

Hälsningar

Magnus
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

magnusf skrev:En otroligt skön look på den! Du är duktig på att få saker att se slitna ut Janne, måste varit kul med ett objekt där du kunnat gå fram utan hämningar :-) !

Trist med budget-dekaler, känns onödigt men det är inget som jag ser på bilderna!

Hälsningar

Magnus
Tack Magnus :D

det syns bäst på de stora grå dekalerna....visst man behöver vara hyfsat nära för att se. ..
Björn Fransson
Kontakt:

Inlägg av Björn Fransson »

Stor applåd! Sci-Fi är inte min grej, men just den här är jag faktiskt lite sugen på. Och ditt fina bygge minskar inte direkt det suget! :)
Skriv svar