Owerland wells Fargo stage coach

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Re: Owerland wells Fargo stage coach

Inlägg av Lennart 12 »

Tack så mycket Henrik :) //Lennart
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Ja, som vanligt Lennart så bygger du hur snyggt som helst. Det där blev väldigt bra
Lennart 12

Inlägg av Lennart 12 »

Tack så hjärtligt Henrik :) //Lennart
Björn B
Namn: Björn Bäcklund
Kontakt:

Inlägg av Björn B »

Det här är ett bygge jag gillar väldigt mycket. Har en liten svag punkt för diligenser men har aldrig byggt någon (om nu inte min Hot Rod version räknas)
Lennart 12

Inlägg av Lennart 12 »

Tack så mycket Björn ! Kul att du gillar den. Tanken var från början att bygga Lindbergs" i skal 1/16 eller vad den nu är? Men recensionerna gav dåliga vibbar" passformen är visst usel . Och den här skalan 1/35 blir ju proportionerna fina tycker jag personligen. Jag har fått 5 mm för lång hjulbas, men inget jag inte kan leva med . Du som är så duktig på att bygga och konvertera fordon skulle nog enkelt såga ihop" en sådan här modell.
Men nog tycker jag du kan räkna in din Hot Rod " också :) Lennart
Skriv svar