Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Kalasbra, Janne! Den där ska du vara stolt över. Och alla vi andra har fått en ovärdelig referenstråd inför våra Viggenbyggen. Snygg som attan och härligt nedskitad!
felle-j skrev:Vilket otroligt snyggt och imponerande bygge! Denna tråd kan man kolla igenom flera gånger och det är lika fascinerande varje gång!
Tack felle-j
Henrik R skrev:Super snygg Janne! hatten av för den. Mycket bra bygglogik och hantering av div missar av tillverkaren!!
Tack Henrik
Visst och framförallt att de är hanterbara
Björn G skrev:Grymt snygg! Grymt!!!
Tack Björn
Björn Fransson skrev:Kalasbra, Janne! Den där ska du vara stolt över. Och alla vi andra har fått en ovärdelig referenstråd inför våra Viggenbyggen. Snygg som attan och härligt nedskitad!
Tack Björn
Det är främst vädringen som jag känner att jag skapat en mogen teknik genom att förena flera olika tekniker.
I min inofficiella bok så är detta "bäst i år" : detaljerna, förebilden, jobbinsatsen och som kronan på verket vädringen! Det är ingen rutinvädring, det är den vädring som presteras av någon som glott ögonen ur sig på bilder av förebilden längre tid än vad vädringen i sig själv tog!