Mal_Belford skrev:Tackar grabbar......
Japp...figur ska det vara....samt ett kamera stativ m.kamera på den annars ser der bara konstigt ut om mam bara står framför o poserar lol..så kan bli em figur till intill kameran....en pilot till....
Jo fått förfrågan från flera håll om o ställa ut....men sånt får jag rampfeber av.....ush när jag ser andras byggen som är mkt vackra......
Ska försöka överkomma min rädsla för sånt......det är väl självförtroendet på den fronten som bevöver jobbas på...
Kanske ställer ut utan att tävla......nåt hörn

Det vore väldigt tråkigt om vi, de beundrare du samlat på dig med den här tråden, inte får se modellen i verkligheten.
Det är betydligt lärorikare att ställa ut i en tävlingsklass, än att ställa ut i nåt hörn utom tävlan.
Att se sin modell bredvid andra liknande modeller, byggda av ambitiösa byggare, är en upplevelse man inte bör missa.
I ditt fall finns det dessutom goda skäl att tro, att du kommer att vara med och slåss om topplaceringar i klass propellerflyg 1:48.
Det skulle inte förvåna mig om du vinner.
När du ställt ut modellen i en tävling, ställ ut den i en till och därefter ytterligare en till.
Till slut blir det ganska odramatiskt att tävla. Man glädjer sig när man får pris och tar det med en klackspark om man inte får pris, även om man tycker att man borde fått det.
Uffe