Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Fasiken jag stör mig på dekalerna på bladen..lol....fasiken man e ju knäpp altså....jaja lika bra o göra nåt åt saken, har beställt nya dekaler så på tidigast onsdag gissar jag att jag får dem...så shemalagd strippming av färg senare i veckan....
jaja skitsamma, annat har man pysslat med denna kväll, huven var det ja samt maskande.....liiiite chipping ska det vara, så man får liv i allt, jodå liiite på kroppen med...där piloten går in...over to them pics
@Magnus.
Köp guldpennan oxå...använder för ex mässingsdelarna på gasflaskor/syretuber, nipplar mm ....
Kunde du väl kläckt ur dig innan, jag stod och klämde på den också men bedömde den som för glammig för mig ! Ska hålla ögonen öppna efter en sådan också!