Landställem blev förträffliga!
Tack HenrikHenrik R skrev:Du kan ett och annat pygel du Janne. Smart med spottarna. Det ska jag ta till mig när jag ska fota under lampa nästa gång![]()
Landställem blev förträffliga!
Tack LennartLennart 12 skrev:Fina detaljer på landningsställen, kul att man gjort dem så . Det är väl nästan bara modeller av F-18 och just Viggen, där det är lite pillrigare än vanligt att bygga landningsställ. ( Har för mig att Mirage F-1 också ha ett knepigt ställ ? ) Snyggt Janne /Lennart
Jotack. Det kan jag intyga.Janne.S skrev:Tack LennartLennart 12 skrev:Fina detaljer på landningsställen, kul att man gjort dem så . Det är väl nästan bara modeller av F-18 och just Viggen, där det är lite pillrigare än vanligt att bygga landningsställ. ( Har för mig att Mirage F-1 också ha ett knepigt ställ ? ) Snyggt Janne /Lennart
MiG-23 har rätt spännande huvudställ också
Verkar väl vara ett tråkigt slut för en i mångas tycke fin modell? Lägg ut den till försäljning här på forum så ska du se att den säkert är välkommen hem till någon annan byggare!Hogge40 skrev:Märkligt att de gjort såna tabbar. Blir papperskorgen för min modell, alldeles för mycket jobb. Synd att jag inte läste den här tråden innan jag brände nästan 700 kr på denna spackelkalkon.
+1 på detmagnusf skrev:Verkar väl vara ett tråkigt slut för en i mångas tycke fin modell? Lägg ut den till försäljning här på forum så ska du se att den säkert är välkommen hem till någon annan byggare!Hogge40 skrev:Märkligt att de gjort såna tabbar. Blir papperskorgen för min modell, alldeles för mycket jobb. Synd att jag inte läste den här tråden innan jag brände nästan 700 kr på denna spackelkalkon.
Hälsningar
Magnus