Vänner, åter är det alltså dags för månadens begivenhet i form av ett styck månadsmöte. Varmt välkomna till lokalen 18.00.
Föreläsning, fika, snack och visa upp era senaste alster är det som gäller!
Månadsmöte torsdag 13 november, med föreläsning!
Månadsmöte torsdag 13 november, med föreläsning!
Stellan Schroeder Englund
-
Re: Månadsmöte torsdag 13 november, med föreläsning!
Jag kommer, lita på det. Ser verkligen fram emot föredraget.
Janne Nilsson
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Jag hade verkligen gett mig tusan på att komma idag, men tyvärr har jag dragit på mig en förkylning med tillhörande feber
Siktar in mig på Bygg/Köp/Sälj mötet istället!
Kan Ni fråga Christer Bergström om möjligheten att beställa den nya BoB-boken till rabatterat pris fortfarande är möjligt. Hann inte göra detta nämligen! Tack på förhand!
//Micke

Kan Ni fråga Christer Bergström om möjligheten att beställa den nya BoB-boken till rabatterat pris fortfarande är möjligt. Hann inte göra detta nämligen! Tack på förhand!
//Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Krya på dig, Micke! Se till att bli frisk till den 22 november så ses vi då istället.
Stellan Schroeder Englund
-
Mycket trevlig och intressant föreläsning.
Tack till alla som bidrog.
Janne Nilsson
Tack till alla som bidrog.
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
-
Instämmer; trevlig och intressant föreläsning! Kul med lite annan aktivitet på ett av våra möten.
Flygnörd som jag är. Verkligen intressant! Och tack Mats för jättebra initiativ
/Hasse

/Hasse
Nu har jag skrivit ihop ett inlägg med lite intryck från månadsmötet med sedvanliga bilder och resultat från Stans modellbyggare.
Klicka här http://www.ipmsstockholm.se/home/manadsmote-i-november/ för att se hela härligheten.
Klicka här http://www.ipmsstockholm.se/home/manadsmote-i-november/ för att se hela härligheten.
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary