Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jaho! Då tänkte jag dra igång ett bygge av en "Jolly Roger" F-14 i skala 1/32. Jag kan säga att modellen är gigantisk och det kommer sätta mina kunskaper på spel igen.
Det blir mycket resin och en del fotoets. Quickboost och Aires bl.a Det här kommer nog bli skoj!
Det är massor med delar till den här katten!
Riktigt "busy" hjulbrunnar Aires har gjort. Ska bli kul och måla..
Senast redigerad av Henrik R den 21 jan 2015, 23:05, redigerad totalt 1 gånger.
Njaaaaaaaa.....Wolfpack i all ära, den här cockpiten var långt ifrån lätt att göra. Det verkar som om dom utgått från en standard cockpit rakt ur lådan och förbättrat vissa sektioner och försämrat vissa. Stolarna har tydligen varit i fokus istället, dom var riktigt fina.
Jaha, över till lite bygg bilder då.
Man börjar med att ge HUD glasen lite grön legering på kanterna med Alclad.
Skapa egna "skärmglas" till displayerna.
Den färdiga cockpiten ser ut så här.
Sidokonsollerna i sin helhet.
Sen dagens WTF! Wolfpack har utgått från Cockpiten OOB. Men när jag torrpassade den med Aires Hjulbrunn så fick man sig en frågeställare..Det här kommer inte bli bra utan drastiska åtgärder...Ehh.