Suchoj Su-22M-3, Eduard 1/48 - Klar och fotad (sid 6)
Re: Suchoj Su-22M-3, Eduard 1/48 - Klar och fotad (sid 6)
Superfin modell. Jag stod och kollade på den en rejäl stund. Svårt att tro att man kan få fram en så fin modell ur ett sånt startmaterial. Jag hade aldrig ens kommit på tanken att försöka.

-
Riktigt fin SU-22:a Björn!
Hade inte förmånen att få se den Irl på C4 då min planerade Malmö resa gick om intet i sista stund, men jag kanske kan får se den på 08 i vår?
Hade inte förmånen att få se den Irl på C4 då min planerade Malmö resa gick om intet i sista stund, men jag kanske kan får se den på 08 i vår?
Senast redigerad av Björn Eriksson den 02 nov 2014, 11:24, redigerad totalt 1 gånger.
Mvh
/Björn
SwAF F16 Fighter Wing/Museumgroup Uppsala
IPMS Uppsala
Wings of Excellence SAAB 1937-2014
/Björn
SwAF F16 Fighter Wing/Museumgroup Uppsala
IPMS Uppsala
Wings of Excellence SAAB 1937-2014
Mäktig kärra minsann. Den är så brutal på något sätt. Mycket snygg målning och vädring.
/Daniel
/Daniel
-
Mycket snygg! Helhetsintrycket är klockrent.
-
- Kontakt:
Tack, allihop!
Magnus Själv fick jag inspirationen från Fredrik Ströms fantastiska östtyska Su-22 när den var med på 08 Open 2012. Lyckligtvis kände jag inte till kvaliteten, utan rusade direkt till Alfa Hobby för att nypa den modell jag tittat lite förstrött på bara någon halvtimme tidigare. Och jag började bygga innan jag riktigt insåg vad jag givit mig in på. Tur det, kanske.
Magnus Själv fick jag inspirationen från Fredrik Ströms fantastiska östtyska Su-22 när den var med på 08 Open 2012. Lyckligtvis kände jag inte till kvaliteten, utan rusade direkt till Alfa Hobby för att nypa den modell jag tittat lite förstrött på bara någon halvtimme tidigare. Och jag började bygga innan jag riktigt insåg vad jag givit mig in på. Tur det, kanske.

Jag såg den på AIM. Den är imponerande snygg. Svårt att tänka sig att en KP kan bli så fin. 

Såg den också på C4, och enligt min mening var det absolut en av de bättre modellerna på hela tävlingen. Du ska vara mycket nöjd!
Som kuriosa kan jag nämna att jag såg polska dito på Fairford i somras, och kamouflaget har du verkligen fått spot on! Hatten av!
Som kuriosa kan jag nämna att jag såg polska dito på Fairford i somras, och kamouflaget har du verkligen fått spot on! Hatten av!
-
- Kontakt:
Tack Henrik och Niklas! Jo, det var en snårig väg fram, men till slut blev jag riktigt nöjd. Och en häftig maskin är det!