Skulle det vara intressant om vi installerade programvara som gör att man kan läsa, skriva och ladda upp bilder med forumläsar-appar för Android och iPhone?
Det finns flera grymt bra appar som gör forumet njutbart i mobiler och läsplattor. En av de mer kända, som jag i så fall skulle rekommendera är:
http://www.tapatalk.com/
Forumläsare för smarta mobiler
-
- Kontakt:
Forumläsare för smarta mobiler
/Hasse Göransson - bokkrämare
-
Re: Forumläsare för smarta mobiler
Ja, gärna det!
Har märkt att jag numera ytterst ogärna använder datorn för att surfa så allt som underlättar att besöka forum via mobilen är välkommet.
Har skaffat tapatalk men inte riktigt kommit igång, så det vore trevligt att testa appen lite mer via detta forum.
Har märkt att jag numera ytterst ogärna använder datorn för att surfa så allt som underlättar att besöka forum via mobilen är välkommet.
Har skaffat tapatalk men inte riktigt kommit igång, så det vore trevligt att testa appen lite mer via detta forum.

Absolut av intresse om det går att åstadkomma!
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
-
- Kontakt:
Då tittar jag närmare på det. Det påverkar inte forumets prestanda eller så, kan vara bra att veta.
/Hasse Göransson - bokkrämare
-
Ville bara lite försynt fråga om det hänt något mer angående detta?
Vore som sagt suveränt om mobilsurf på forum kunde bli lite smidigare.
Vore som sagt suveränt om mobilsurf på forum kunde bli lite smidigare.

Jag undrar också hur går, om det går? Vore som sagt jäklarns najs.
Jag undrar vad som hänt med hemsidan. Förr när jag surrade in där med min androidtelefon kom jag till den vanliga sidan som var bra och lättöverskådlig. Nu verkar jag komma till en trist sida på något sätt anpassad för mobiler, där man får bläddra i en evighet. Har försökt hitta ngn inställning som gör att jag kommer till den vanliga sidan utan att lyckas.