Byggmöte lördagen 20 september
Byggmöte lördagen 20 september
Nu på lördag är det byggmöte i lokalen. Start 10.00. Kan vara bra att veta om det finns någon som har för avsikt att dyka upp, skriv gärna en rad om när i så fall. Blir det pizza till lunch eller ska vi låta våra nya matvanor i klubben ta oss till provencalska läckerheter istället?
Stellan Schroeder Englund
Re: Byggmöte lördagen 20 september
Tänkte dyka upp och undviker gärna pizzan.
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Planerar att komma och i så fall troligen i sällskap med herr Linde.
Tyvärr så är jag beordrad att delta i svampplockning under helgen så jag kommer inte till byggmötet.
/Hasse
/Hasse
Styrénsopp och Stolt sprueskivling finns i parti och minut på mötet. Ledsnar du kan du ju komma förbi lite senare.hanfeh skrev:Tyvärr så är jag beordrad att delta i svampplockning under helgen så jag kommer inte till byggmötet.
/Hasse
-
Du får väl hoppas på ösregn och stormvindar så att svamparna får stå ifred i skogenhanfeh skrev:Tyvärr så är jag beordrad att delta i svampplockning under helgen så jag kommer inte till byggmötet.
/Hasse

Vi avslutade ett mycket trevligt byggmöte för knappt två timmar sedan. Härligt hög och låg nivå på det mesta. Fick mycket men smått gjort för egen del. Pizzorna duggade tätt i solskenet. Och nya deltagare fick vi också!