Finn fem fel...
-
- Kontakt:
-
Re: Finn fem fel...
Det är ett flygplan? 
Janne Nilsson

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Jag har en gnagande känsla av att det är något som jag borde begripa men nej, det trillar inte in någon polett. Robotarna? Bara Red Top på F.6, inte Firestreak som här? (Obs gissning, jag vet inte om det är så...)
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
Borde man flyga när man är så höggravid?
Placeringen av vingtankarna är en idag ett av de fulaste i historien....Det är 2 fel enligt mig 

Elakt Henrik, elakt... Jag ser det mer som att jag uppskattar det annorlundaHenrik R skrev:Placeringen av vingtankarna är en idag ett av de fulaste i historien....Det är 2 fel enligt mig

Hälsningar
Magnus
En stabbe kanske hade varit bra !
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Annorlunda ja, det är alltid trevligt, men det behöver inte gå till överdrift.magnusf skrev: Elakt Henrik, elakt... Jag ser det mer som att jag uppskattar det annorlunda! På Jaguaren lyckades de klämma dit två Sidewinders på slutet, tror fransmännen haft det på sina sedan början...
Hälsningar
Magnus

F-n också Stellan, den borde jag tagit! Ska vara två på tanken!Stellan skrev:Skriande brist på kanonportar?
M